Seyahat

Yerli seyahat platformu, yeni marka kimliğini tanıttı

Yaz sezonu yaklaşırken birçok kişi, tatil planlarını netleştiriyor. Konuya dair yapılan araştırmalar, insanların 2024’teki seyahatlerinde geçtiğimiz yıla kıyasla daha fazla destinasyonu ziyaret etmeyi planladığına işaret ediyor. Pek çok kişi, tatillerini her açıdan kusursuz ve konforlu deneyimlere dönüştürmeyi arzuluyor. Kredi kartına puan aktarma, koşulsuz bilet iptali, akıllı uçuş gibi yenilikçi teknoloji ve hizmetleriyle seyahat ekosisteminde kullanıcıları önceliklendiren çözümler sunan Turna.com, Manivela Ventures’a hisse satışının ardından, değişimin ilk adımını attı. Kurumsal kimliğini yenileyerek büyük bir reklam kampanyasıyla yeni sezona giriş yapan on yıllık seyahat platformu, böylece daha akıllı, hızlı ve kişiselleştirilmiş en iyi seyahat deneyimini sunmayı hedefliyor.

“Bu vizyon, kullanıcı deneyimi odaklı yaklaşımımızı simgeliyor”

Yeni kurumsal kimliklerinin ve vizyonlarının, platformlarının dinamizmini, yenilikçiliğini ve kullanıcı deneyimi odaklı yaklaşımını simgelediğini belirten Turna.com Genel Müdürü Dr. Kadir Kırmızı, şu açıklamada bulundu: “Marka kimliğimizi ve vizyonumuzu yenileyerek sektördeki gücümüze güç katacak oldukça heyecanlı bir döneme başladık. Manivela Ventures’ın pazarlama gücüyle birlikte hedeflerimize en kısa sürede ulaşıp büyük başarılara imza atacağız. Önce Türkiye’de, sonra globalde en iyi seyahat deneyimini kullanıcılarla buluşturarak yenilikçi hizmetlerimiz ile sektöre yön veren bir marka haline geleceğiz.”

Manivela Ventures’dan güçlü İK ve pazarlama yatırımı

Manivela Ventures desteğiyle ekibini dört ay içinde %50 büyüten Turna.com’un Genel Müdürü Dr. Kadir Kırmızı, televizyonlarda ve dijital kanallarda düzenleyecekleri reklam kampanyalarıyla Türkiye’deki 70 milyonu aşkın internet kullanıcısının tamamına ulaşmayı hedeflediklerini aktararak, “Yeni döneme ‘Fırsatlara Seyahat’ mottosuyla adım attık. Alanında deneyimli ve başarılı profesyonelleri bünyemize katarak büyümemizi sürdüreceğiz. Yıl sonuna kadar yapacağımız pazarlama ve müşteri deneyimi yatırımlarıyla kullanıcılarımıza çeşitli kampanya ve fırsatlar sunarak seyahat deneyimine en çok değer katan marka olmayı amaçlıyoruz. Bireysel taraftaki hizmetlerimizi kusursuz bir deneyimle tamamlamayı hedefliyoruz. Kurumsal tarafta ise şirketlerin seyahat alanındaki ihtiyaçlarını karşılamaya başlayacağız” diyerek sözlerine şöyle sonlandırdı:

“Teknoloji odaklı çözümlerimizle artık sadece bir seyahat platformu olarak değil, seyahat teknolojileri sağlayıcısı olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Büyüme hedefleri doğrultusunda inovasyon kapasitemizi ve operasyonel etkinliğimizi artırmayı planlıyoruz. Feribot ve tur ürünleriyle hizmet yelpazemizi zenginleştirirken, kısa süre içinde seyahat ekosisteminin tüm ihtiyaçlarını tek platformdan karşılayacağız. Büyüme hedeflerimiz doğrultusunda inovasyon kapasitemizi ve operasyonel etkinliğimizi de yoğunlaştıracağız.”

haberfinike.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Yavuztürk Escort
Namık Kemal Escort
Adalar Escort
Adnan Menderes Escort
Ali Kuşçu Escort
Semizkumlar Escort
Altayçeşme Escort
Fikirtepe Escort
Demirkapı Escort
Battalgazi Escort
Pınartepe Escort
Fevzi Çakmak Escort
Bedrettin Escort
Tomtom Escort
Korucu Escort
Muradiye Escort
Silivrikapı Escort
Büyükbakkalköy Escort
Kirazlı Escort
Sarıgöl Escort
Mevlana Escort
Haznedar Escort
Atatürk Escort
Yenişehir Escort
Hasanpaşa Escort
Yenikent Escort
Havaalanı Escort
Eğitim Escort
Adem Yavuz Escort
İstiklal Escort
Esentepe Escort
Mehmet Akif Escort
Yavuz Sinan Escort
Celaliye Escort
Kanlıca Escort
Muratreis Escort
Pınar Escort
Veliefendi Escort
Karadeniz Escort
Sarıyer Escort
Veliefendi Escort
Mustafa Kemal Paşa Escort
Dumlupınar Escort
Esenkent Escort